maandag 14 december 2009

kerstmis


De kerst is in aantocht. Ben druk bezig met een vilten snoephuisje. Ik heb een koekuitsteker voor een pepekakehus en heb deze rondgetrokken op vilt en heb het inelkaar genaaid met festonsteek. Ik kijk een beetje af van het model van Sweetmoonies. Dat huisje is geweldig.
Ik had bij Xenos een gingerbreadhuisje en mannetjs gekocht om deze met mn dochters te versieren en inelkaar zetten. Ik vond zelf al dat de koekjes niet echt lekker roken en de Icing rook ook niet zo lekker en smaakte naar citroen. Ik ben niet een liefhebber van citroen dus ja dan is het gauw vies. Mn dochter wilde wel zon mannetje opeten,dat mocht maar ze spuuwde gauw het koekje uit want ze zei dat ie heel erg naar citroen smaakte. Tja dan maar weggooien.
Ik heb een recept op www.jongegezinne.nl gevonden van gingerbread en die smaakt goed we hebben het uit geprobeert ,maar ik denk dat ik ze maar 10 min laat bakken want ze zijn iets te hard deze koekjes.
Volgende week gaan we koekjes bakken bij een vriendin . Altijd gezellig in deze tijd.

Geen opmerkingen: