donderdag 20 december 2012

De tweede gehaakte Tilda pop is klaar

Nadat ik de Tilda pop voor mijn oudste dochter klaar had ging ik direkt met de volgende aan de slag. Deze is iets mooier en groter geworden. Ik had bij de eerste pop toch wel iets fout gedaan. Ik had het patroon blijkbaar niet heel goed begrepen. In de toeren moest ik elke toer een aantal steken maken en dat had ik bij de eerst fout gedaan, maar heb hem toen op mijn eigen manier ( sjoemelen noem ik dat) op lengte gebracht . Mijn oudste dochter is blij met haar pop en de jongste wilde geen hartje voor de pop.
De foto is niet zo mooi belicht , ik kan de pop niet  meer opnieuw op de foto zetten want die is steeds in gebruik door mijn lieve dochter. Er wordt iedere dag mee gespeeld en geslapen.
Ik ben in ieder geval trots en tevreden over mijn gehaakte Tilda pop.
Ik ga er ook eentje voor mezelf haken voor op mijn slaapkamer te hangen, maar eerst nog wat andere haaksels op het programma. Dus houd de site in de gaten , want de volgende haakcreatie wordt ook leuk!


Geen opmerkingen: