zondag 30 december 2012

Give Away gewonnen

De vorige bericht was niet de laatste voor dit jaar want ik kom al lezend op mijn blog te weten dat ik een Give away gewonnen heb . 
heb ik meegedaan door op het bericht te reageren. Ik was het eigenlijk al vergeten dus ik kwam er vandaag pas achter.  Ik ben enorm blij natuurlijk. 
Op deze link http://aandehaakgeslagen.blogspot.nl/2012/12/and-give-away-goes-away-to.html staat de uitslag van de give away . 
Ik heb dit,  al zeg ik het zelf , wel verdient met dit afelopen bewogen jaar. 
Ik heb veel meegemaakt dit jaar en veel doorstaan en gewonnen. En nu heb ik dan ook nog dit leuke kadootje gewonnen via een leuke blogsite. 

Aan de haak geslagen bedankt! en ik wens jouw en familie ook de allerbeste wensen voor 2013.

Dit is het hart wat ik heb gewonnen en ik zie er naar uit om deze met de post te ontvangen. 


Nog maals iedereen een Gezond 2013! 

Geen opmerkingen: