zondag 16 december 2012

Kersthartjes

Hier een kerstfreubel tussen de Tildapop haken door. Soms moet je even je haakwerk neerleggen anders draait je wereld even door! Ik wilde nog iets leuks voor de kerstversiering van vilt maken. Ik had iets gezien op Pinterest . Een hartje met een leuke knoop erop.
Bij een koffievisite aan mijn ouders sneupte ik in de grote doos vol knopen en kwam daar deze knoopjes tegen die ik leuk op de hartjes heb genaaid. Echt kerst met die hert en van deze tijd. En het Scandinavisch gevoel dat op dit moment populair is en die ook mijn kerstboom versiert.

Onze boom ziet er weer gezellig uit.

Deze mochten echt niet ontbreken in onze kerstboom, de Cupcakes. 


Alle volgers van deze Blog of wie even een kijkje komt nemen , Wens ik een Fijn Kerstfeest!

Geen opmerkingen: