dinsdag 11 december 2012

Mijn eigen ontwerp

Ik heb een eigen ontwerp gemaakt voor een Haaknaaldenetui. Had me laten inspireren door maaksters via Pinterest en Google en vele blogs . Maar vele waren met de naaimachine gemaakt en heel erg netjes. Maar ik kan niet zo goed met de naaimachine overweg en zocht iets simpels.
Ik ben ook groot fan van vilt en  Festonsteek , en toen ik op een avond wat aan het rondneuzen was in mijn grote doos met vilt kreeg ik een goed idee.
Ik heb deze etui dus helemaal met de hand genaaid. Het uiltje had ik gekocht bij Xenos en vondt dat deze wel een leuk plekje op het etui verdiende.
Nu heb ik mooi al mijn haaknaalden en attributen overzichtelijk bij elkaar.
Ik ben erg trots op me zelf dat ik dit gemaakt heb.
 Er zit inmiddels een mooi Wit parelmoer knoopje op ,om het lintje vast te maken.
 De schaar zit met 2 bandjes met drukknoopje vast .
Achter de haaknaalden zit nog een vak waar evt een patroonblaadje in kan.Naast de schaar nog wat ruimte voor een bol wol of als er meer Haaknaalden bij de verzameling komt .
Mooi dichtvouwen en oprollen maar!

1 opmerking: