dinsdag 19 mei 2015

Omslagdoek

Naast de Granny's haken , haak ik ook nog een mooi zomerse Omslagdoek.  Het patroon heb ik zelf niet maar via een foto van Pinterest gehaalt. Dit patroon is wel te koop via de link:

http://www.craftsy.com/project/view/another-sunspree/102785




Ik heb zelf de inzicht dat ik het via de foto het patroon kan volgen. Hoewel ik de eerste toeren wel een aantal keren heb uitgehaald hoor! hahah. Maar aldoende leert men zeggen we dan!
Ik heb gekozen voor de mintgroene kleur  en Abrikoose/Perzik kleur ( mijn favoriete kleur op dit moment) van Stylecraft. Het haakt wel lekker weg en het patroon is makkelijk .

Nu haak ik de schulprand in de Abrikozen/Perzik kleur. Wat staat dat leuk!


Nu heerlijk doorhaken zodat ik de omslagdoek snel kan gebruiken.

Geen opmerkingen: